Komunikacja personalna

Komunikacja personalna to wszelkiego rodzaju rozwiązania umożliwiające prowadzenie regularnych, długich rozmów na odległość w komfortowych warunkach zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. Do kategorii tej można zaliczyć słuchawki biurowe call center, headsety oraz oprogramowanie do zarządzania rozmowami.

Słuchawki call center dla firm


Urządzenia z zakresu komunikacji personalnej są niezbędne w firmach i korporacjach, a także call center świadczących usługi na rzecz klientów: w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych czy prężnie działających przedsiębiorstwach e-commerce.

Dzięki urządzeniom z zakresu komunikacji personalnej pracownicy firmy mogą zdalnie komunikować się nie tylko z klientami. Wiele firm korzysta z headsetów w celu usprawnienia komunikacji ze współpracownikami czy partnerami biznesowymi. Dzięki nim długi dzień z telefonem w ręku staje się znacznie łatwiejszy.

Znacznie więcej niż słuchawki biurowe. Poznaj funkcjonalności naszych rozwiązań


Za sprawą funkcji takich jak precyzyjne wyciszenie hałasu otoczenia oraz dzięki systemom Acoustic Fence (wirtualna bariera akustyczna) profesjonalne słuchawki pozwalają na sprawną komunikację bez zakłóceń. Dodatkowo wiele modeli urządzeń oferowanych przez firmy takie jak Poly jest wyposażonych w łączność Bluetooth, więc można z nich korzystać poza stanowiskiem pracy.

Doskonale rozumiemy, że praca polegająca na nieprzerwanym kontakcie z klientem potrafi być męcząca. Dlatego wśród oferowanych przez nas produktów znajdziesz wyselkcjonowane urządzenia, które maksymalnie ograniczają obciążenie szyi, głosu oraz uszu podczas wielogodzinnej pracy. Słuchawki call center od firm takich jak Poly czy Plantronics są wykonane z dobrze wyprofilowanych, lekkich materiałów oraz są wyposażone w delikatne nauszniki, które nie obciążają mięśni.

Technologia tłumiąca hałas otoczenia, która jest standardem w oferowanych przez nas produktach, połączona z bardzo czułymi mikrofonami sprawi, że nie rozmówca nie będzie się rozpraszał podczas konwersacji i nie będzie musiał nadwyrężać głosu.


Oprogramowanie do słuchawek call center


Komunikacja personalna to również oprogramowanie umożliwiające zarządzanie kanałami rozmów. Dzięki niemu można sprawdzać, kto aktualnie korzysta z sieci połączeń telefonicznych, wprowadzać aktualizacje, a także opracowywać podstawowe wskaźniki efektywności czy wysyłać powiadomienia do pracowników firmy.

Komunikacja personalna

Marki:

Odbiorcy:

Słuchawki bezprzewodowe call center – dla wielu osób praca z wykorzystaniem słuchawek kojarzy się z długimi godzinami spędzanymi w niekomfortowej pozycji przy biurku. To jednak przeszłość. Dzięki nowoczesnym headsetom do komunikacji bezprzewodowej rozmówca może oddalić się od swojego stanowiska pracy (domowego lub firmowego) nawet o kilkadziesiąt metrów, prowadząc w tym czasie ważną rozmowę. Urządzenie automatycznie utrzymuje połączenie Bluetooth ze sprzętem peryferyjnym, do którego podłączony jest dedykowany adapter. Za pomocą Bluetooth wybrane słuchawki call center marek takich jak Poly można połączyć z dowolnym urządzeniem służącym do prowadzenia rozmów: smartfonem, tabletem czy laptopem.

Komunikacja łatwiejsza niż kiedykolwiek – nowoczesne słuchawki call center są wyposażone w liczne funkcje usprawniające komunikację. Do najważniejszych z nich można zaliczyć technologię Acoustic Fence, która tworzy wokół mikrofonu pewnego rodzaju bańkę zbierającą dźwięk bardzo precyzyjnie jedynie z najbliższego otoczenia. Dzięki temu odbiorca słyszy tylko słowa nadawcy; pozostałe dźwięki nie są rejestrowane przez mikrofon. Urządzenia wykorzystujące tę technologię często są również wyposażone w funkcję aktywnej redukcji szumów, która pozwala bardziej skupić się na prowadzonej rozmowie.

Komfortowe rozmowy przez cały dzień – słuchawki call center od Poly są wyposażone w skóropodobne gąbki, które dopasowują się do kształtu uszu. Dzięki temu operatorzy nie odczuwają dyskomfortu podczas prowadzenia długich rozmów. W tym kontekście nie sposób nie wspomnieć również o funkcjach ułatwiających pracę. Czujniki Smart Sensors automatycznie wyłączają połączenie, gdy operator zdejmuje słuchawki. Powiadomienia głosowe informują o tym, kto dzwoni, natomiast dynamiczny alarm wyciszenia mikrofonu wysyła powiadomienia, gdy operator próbuje rozmawiać, mając wyciszony mikrofon.

W ofercie naszych rozwiązań z zakresu komunikacji personalnej znajdziesz profesjonalne słuchawki call center firm Plantronics i Poly. Urządzenia te zostały wyposażone w najnowocześniejsze technologie: podwójnie, precyzyjnie dostrojone mikrofony z ulepszonym cyfrowym przetwarzaniem sygnału, system dynamicznych powiadomień o wyciszeniu, inteligentne czujniki, które pozwalają odebrać telefon poprzez założenie słuchawek na głowę, a także aktywną redukcję szumów – technologię nieocenioną wszędzie tam, gdzie panuje stały hałas przy niskich zakresach. Słuchawki biurowe tych marek są dostępne w wersji jedno i dwuusznej, przewodowej oraz bezprzewodowej.

Zostaw swoje dane,
przygotujemy dla
ciebie ofertę