Komunikacja personalna

Komunikacja personalna to wszelkiego rodzaju rozwiązania umożliwiające prowadzenie regularnych, długich rozmów na odległość w komfortowych warunkach zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. Do kategorii tej można zaliczyć słuchawki, headsety oraz oprogramowanie do zarządzania rozmowami.

Urządzenia z zakresu komunikacji personalnej są niezbędne w firmach i korporacjach, a także call center świadczących usługi na rzecz klientów: w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych czy prężnie działających przedsiębiorstwach e-commerce.

Dzięki urządzeniom z zakresu komunikacji personalnej pracownicy firmy mogą zdalnie komunikować się nie tylko z klientami. Wiele firm korzysta z headsetów w celu usprawnienia komunikacji ze współpracownikami czy partnerami biznesowymi. Dzięki nim długi dzień z telefonem w ręku staje się znacznie łatwiejszy.


Za sprawą funkcji takich jak precyzyjne wyciszenie hałasu otoczenia oraz dzięki systemom Acoustic Fence (wirtualna bariera akustyczna) profesjonalne słuchawki pozwalają na sprawną komunikację bez zakłóceń. Dodatkowo wiele modeli urządzeń oferowanych przez firmy takie jak Poly jest wyposażonych w łączność Bluetooth, więc można z nich korzystać poza stanowiskiem pracy.


Komunikacja personalna to również oprogramowanie umożliwiające zarządzanie kanałami rozmów. Dzięki niemu można sprawdzać, kto aktualnie korzysta z sieci połączeń telefonicznych, wprowadzać aktualizacje, a także opracowywać podstawowe wskaźniki efektywności czy wysyłać powiadomienia do pracowników firmy.

Komunikacja personalna

Marki:

Odbiorcy:

Słuchawki bezprzewodowe – dla wielu osób praca z wykorzystaniem słuchawek kojarzy się z długimi godzinami spędzanymi w niekomfortowej pozycji przy biurku. To jednak przeszłość. Dzięki nowoczesnym headsetom do komunikacji bezprzewodowej rozmówca może oddalić się od swojego stanowiska pracy (domowego lub firmowego) nawet o kilkadziesiąt metrów, prowadząc w tym czasie ważną rozmowę. Urządzenie automatycznie utrzymuje połączenie Bluetooth ze sprzętem peryferyjnym, do którego podłączony jest dedykowany adapter. Za pomocą Bluetooth wybrane słuchawki marek takich jak Poly można połączyć z dowolnym urządzeniem służącym do prowadzenia rozmów: smartfonem, tabletem czy laptopem.

Komunikacja łatwiejsza niż kiedykolwiek – nowoczesny sprzęt do prowadzenia rozmów jest wyposażony w liczne funkcje usprawniające komunikację. Do najważniejszych z nich można zaliczyć technologię Acoustic Fence, która tworzy wokół mikrofonu pewnego rodzaju bańkę zbierającą dźwięk bardzo precyzyjnie jedynie z najbliższego otoczenia. Dzięki temu odbiorca słyszy tylko słowa nadawcy; pozostałe dźwięki nie są rejestrowane przez mikrofon. Urządzenia wykorzystujące tę technologię często są również wyposażone w funkcję aktywnej redukcji szumów, która pozwala bardziej skupić się na prowadzonej rozmowie.

Komfortowe rozmowy przez cały dzień – słuchawki Poly są wyposażone w skóropodobne gąbki, które dopasowują się do kształtu uszu. Dzięki temu operatorzy nie odczuwają dyskomfortu podczas prowadzenia długich rozmów. W tym kontekście nie sposób nie wspomnieć również o funkcjach ułatwiających pracę. Czujniki Smart Sensors automatycznie wyłączają połączenie, gdy operator zdejmuje słuchawki. Powiadomienia głosowe informują o tym, kto dzwoni, natomiast dynamiczny alarm wyciszenia mikrofonu wysyła powiadomienia, gdy operator próbuje rozmawiać, mając wyciszony mikrofon.

Zostaw swoje dane,
przygotujemy dla
ciebie ofertę