Przemysł, energetyka i transport

Planowanie procesów logistycznych, kontrola łańcucha dostaw czy zarządzanie zespołem specjalistów - to tylko niektóre z wymagających zadań, jakie stoją przed osobami piastującymi wysokie stanowiska w branżach takich jak przemysł, energetyka i transport. Specjalnie dla tego rodzaju klientów przygotowaliśmy kategorię przedstawiającą opis systemów audiowizualnych, które mogą przyspieszyć pracę, zwiększyć transparentność projektów i ułatwić zarządzanie przestrzenią oraz zasobami ludzkimi w firmie.

Wspomnianym powyżej branżom proponujemy następujące rozwiązania audiowizualne: system zarządzania treścią Digital Signage, nagłośnienie przestrzeni komercyjnych, centralne sterowanie oraz ściany wizyjne/LED. W Twoim biurze możemy wdrożyć zarówno pojedyncze rozwiązanie AV, jak i rozbudowany system obejmujący wiele pomieszczeń czy rodzajów urządzeń, uwzględniający rozmieszczenie elementów wyposażenia takich jak mobilna ściana działowa lub podwieszane konstrukcje sufitowe. Niejednokrotnie na polecenie naszych zleceniodawców współpracujemy z architektami wnętrz oraz ekipami remontowymi, co pozwala nam tworzyć systemy spełniające wszelkie wytyczne klienta - nie tylko te dotyczące funkcjonalności, ale też związane z wyglądem pomieszczeń, w których montowane są nasze rozwiązania.

W ostatnich latach systemy zarządzania treścią Digital Signage zyskały bardzo dużą popularność. To nowoczesne rozwiązanie jest cenione przez wiele firm za możliwość centralnego (planowanego lub doraźnego) zarządzania siecią wyświetlaczy służących do elektronicznej komunikacji wizualnej z pracownikami oraz gośćmi danego obiektu.

Korzystając z systemu zarządzania treścią, zyskujesz dostęp do szeregu przydatnych funkcjonalności: możesz zdalnie zarządzać komunikatami prezentowanymi na ekranach, wyświetlać na nich informacje o rozmieszczeniu sal konferencyjnych, ogłoszenia lub treści reklamowe czy dzielić monitory zamontowane w danym budynku na segmenty zarządzane przez różne działy firmy.


Dodatkowo za pomocą systemu zarządzania treścią Digital Signage zróżnicujesz wyświetlane komunikaty tak, by na każdym piętrze budynku odbiorcy mogli zapoznać się z innymi informacjami. Dostarczone oprogramowanie pozwoli Ci kontrolować stan techniczny poszczególnych urządzeń.


Ściany wizyjne to urządzenia, które pozwalają na zarządzanie wieloma aspektami funkcjonowania przedsiębiorstwa z poziomu jednego stanowiska. W biurach naszych klientów stosujemy wielomonitorowe, rozbudowane konstrukcje bezszwowe. Pozwalają one na wyświetlanie wielu rodzajów treści z różnych źródeł. Dzięki nim można tworzyć zróżnicowane zestawienia danych, co poszerza perspektywę podczas podejmowania kluczowych decyzji.


Systemy centralnego sterowania pozwolą Ci szybciej zarządzać mediami. Za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub dedykowanego panelu LED będziesz mógł uruchomić wybrane urządzenia audio-wideo, sterować nagłośnieniem lub oświetleniem, a także klimatyzacją i wieloma innymi systemami. Dzięki temu nie musisz tracić czasu na przemieszczanie się po biurze oraz uruchamianie poszczególnych urządzeń - możesz bowiem kontrolować je zdalnie z dowolnego miejsca w budynku.


Przedsiębiorstwom działającym w branży transportu, energetyki i przemysłu oferujemy również profesjonalne systemy nagłośnieniowe: wielostrefowe, wykorzystujące różne źródła, korekcję jakości dźwięku przy użyciu procesorów DSP, sterowanie oraz zarządzanie nagłośnieniem.

Przemysł, Energetyka i Transport

Zastosowane rozwiązania:

Zastosowane w realizacjach:

Marki:

Przykładem jednego z najbardziej rozbudowanych systemów audiowizualnych jest nasza realizacja dla firmy GATX Rail Poland. W biurze przedsiębiorstwa działającego w branży kolejowej zastosowaliśmy połączenie projekcji wideo, nagłośnienia, centralnego sterowania, prezentacji bezprzewodowej, systemu rezerwacji sal oraz systemu zarządzania treścią Digital Signage.

Dzięki zastosowanym przez nas rozwiązaniom klient zyskał możliwość kompleksowego zarządzania przestrzenią oraz mediami; ma do dyspozycji również systemy wyświetlania treści i urządzenia pozwalające na zdalną współpracę zespołową. Za sprawą instalacji AV zwiększyła się wydajność poszczególnych procesów oraz ich transparentność w kontekście monitorowania postępów pracy, a także interaktywność całego biura. Zarówno management, jak i pracownicy mogą z łatwością obsługiwać panele dotykowe służące do rezerwacji sal spotkań oraz wyświetlacze Digital Signage.

Ściany wielomonitorowe LED doskonale sprawdzają się podczas monitorowania ogólnego stanu firmy oraz porównywania poszczególnych wskaźników operacyjnych. Przykładem tego typu rozwiązania jest kilkumetrowa, rozbudowana konstrukcja bezszwowa zamontowana w biurze Nomad Electrics (możesz zobaczyć ją na zdjęciu znajdującym się z lewej strony ekranu). Całe rozwiązanie zostało zbudowane w oparciu o następujące urządzenia: monitory bezszwowe LG VM5E, uchwyty typu pop-out do ścian wideo EDBAK VW-POP65L oraz oprogramowanie procesora ścian wizyjnych Ultimate Visual Solutions UVS WBC40.

Klient może łatwo zarządzać treściami wyświetlanymi na monitorach z poziomu swojego stanowiska pracy i dołączać do nich kolejne wskaźniki, tworząc kompleksowe zestawienia. Informacje prezentowane na ekranach mogą być dostarczane nawet z 4 różnych źródeł, co znacznie zwiększa elastyczność podczas tworzenia komplementarnych baz danych.

Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem rozwiązania AV ułatwiającego zarządzanie pracą, umożliwiającego zdalną, interaktywną współpracę lub chciałbyś zwiększyć wydajność swojej firmy, zachęcamy do kontaktu.

Zostaw swoje dane,
przygotujemy dla
ciebie ofertę