Rozwiązania AV dla firm

PROAV projektuje, wdraża i uruchamia systemy audiowizualne dla biznesu: korporacji, dużych, małych i średnich firm w Polsce oraz za granicą. Wśród rozwiązań AV dedykowanych do działania w środowisku biznesowym znajdziesz: systemy projekcji wideo, ściany wizyjne, systemy centralnego sterowania oraz urządzenia do prezentacji bezprzewodowej.

Wyposażenie sal konferencyjnych


Dlaczego audiowizualnego wyposażenia sal szkoleniowych i konferencyjnych nie może zabraknąć w firmie? Przede wszystkim tego typu rozwiązania pozwalają na bardziej efektywne zarządzanie zasobami – przestrzenią biurową, zadaniami, kapitełem ludzkim, a także czasem i pieniędzmi firmy. Multimedia w biznesie takie jak monitory wielkoformatowe połączone z wideokonferencją usprawniają komunikację i oferują ogromną oszczędność wynikającą z ograniczenia ilości podróży służbowych czy biznesowych spotkań stacjonarnych. Systemy projekcyjne zapewniają natomiast transparentność podczas wyświetlania treści – z prezentowanymi danymi mogą zapoznać się pracownicy różnych działów zgromadzeni w jednej sali konferencyjnej, a następnie przedyskutować potencjalne kierunki działań operacyjnych.


Jakie wyposażenie sali spotkań możemy Ci zaproponować?


Wideokonferencja dla firm to wszelkiego rodzaju urządzenia odpowiadające za wyświetlanie treści w salach konferencyjnych, dedykowane również do bardziej specjalistycznych, profesjonalnych zastosowań. W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór rozwiązań wideokonferencyjnych dla biznesu, zarówno małe urządzenia typu All-in-One, jak i rozbudowane systemy wielokamerowe i wielomonitorowe z funkcją śledzenia twarzy prelegenta.

Biznesowe systemy Digital Signage to zdecydowanie przyszłość komunikacji wizualnej. Głównym zadaniem tej technologii jest cyfrowa dystrybucja treści multimedialnych za pośrednictwem sieci wyświetlaczy zarządzanej z poziomu jednego lub wielu stanowisk. Dzięki nim zaprezentujesz przygotowane wcześniej komunikaty handlowe bądź informacyjne na rozmaitych nośnikach znajdujących się w różnych lokalizacjach. Na każdym z ekranów możesz wyświetlić inną treść. Po wdrożeniu odpowiedniego oprogramowania cały proces może odbywać się częściowo automatycznie.

Firmowe ściany wideowall to najbardziej profesjonalny sposób prezentacji treści. Wyjątkowo wysoka jakość obrazu, możliwość pracy przez 24 godziny na dobę, a także możliwość integracji z oprogramowaniem do zarządzania contentem sprawiają, że technologie te coraz częściej są wdrażane w biurach korporacji i dużych firm. Doskonałymi lokalizacjami dla biznesowej ściany wideowall są gabinet prezesa/top managementu, firmowy control room, duże pokoje konferencyjne, open space oraz strefa lobby.


Współpracuj łatwiej, szybciej i efektywniej za sprawą rozwiązań AV dla firm


Systemy wideokonferencyjne dla firm są bardzo często rozbudowane o rozwiązania z zakresu prezentacji bezprzewodowej. Dzięki nim możesz nie tylko udostępniać pliki podczas konferencji online, ale także edytować je wraz ze współpracownikami w czasie rzeczywistym. To narzędzie zapewnia sprawniejszą komunikację między zespołami pracującymi zdalnie lub w modelu hybrydowym, pozwalając na wspólną pracę niezależnie od lokalizacji.


W PROAV znajdziesz również biurowe systemy nagłośnieniowe: nagłośnienie wielostrefowe z wykorzystaniem wielu źródeł dźwięku, dystrybucję muzyki przy pomocy urządzeń obsługujących najnowszy cyfrowy protokół DANTE, urządzenia służące do korekcji jakości dźwięku przy użyciu procesorów DSP oraz produkty przystosowane do zarządzania siecią głośników.


Zarządzaj wyposażeniem sal konferencyjnych zdalnie


Biurowe systemy centralnego sterowania dają operatorowi wiele możliwości zarządzania mediami w wybranych pomieszczeniach. Za ich pomocą można integrować przełączanie źródeł sygnałów audio i wideo, sterować oświetleniem, roletami czy multimediami – źródłami oraz odbiornikami takimi jak monitory wielkoformatowe czy projektory. Możesz je z powodzeniem wykorzystać także do zarządzania automatyką np. windą do projektora, wideokonferencją, nagłośnieniem oddzielnych stref video, ogrzewaniem, klimatyzacją oraz innymi systemami. Kontrola nad wybranymi obszarami wyposażenia biura może być sprawowana z poziomu interfejsów: paneli dotykowych, tabletów, smartfonów czy specjalnych klawiatur sterujących.


Biznes/Korporacje

Zastosowane rozwiązania:

Zastosowane w realizacjach:

Marki:

System projekcji wideo w siedzibie Związku Banków Polskich spełnia ściśle określone przez klienta założenia. Został on przystosowany do działania w dwóch układach przestrzeni (w dużej sali konferencyjnej dzielonej na dwa mniejsze pokoje za pomocą mobilnej ściany działowej), wbudowany w sufit podwieszany oraz wyświetla wyraźne treści w jasnych pomieszczeniach. Dodatkowo design wybranych przez nas urządzeń doskonale pasuje do eleganckich wnętrz biura ZBP. System został zbudowany w oparciu o ekran projekcyjny do zabudowy sufitowej Adeo Inceel z powierzchnią Vision White i czarnymi ramkami, projektor Optoma EH512 oraz windę do projektora Avers SimLift chowaną w suficie. Wdrożone urządzenia zintegrowaliśmy ze sterownikami Beta Trigger oraz mediaportami Bachmann CONI.

Nowoczesne wyposażenie, które odmieni wizerunek przedsiębiorstwa

Najlepszym przykładem tego, jak znakomicie może prezentować się i funkcjonować wyposażenie sali szkoleniowej/konferencyjnej jest nasza realizacja dla firmy SIEMENS. W dużej sali spotkań zamontowaliśmy imponującej wielkości 3-metrową ścianę wideo LED P1.6 o rozdzielczości FULL HD, która została połączona z wykonaną na zamówienie zabudową meblową w taki sposób, że na całej konstrukcji nie widać żadnych łączeń. Dzięki temu można odnieść wrażenie, iż ekran i zabudowa stanowią jeden, zintegrowany element wyposażenia. Nad ekranem zamontowany został system telekonferencyjny marki Nureva z wbudowanymi głośnikami oraz mikrofonami, które doskonale zbierają dźwięk w całym pomieszczeniu. Dopełnieniem systemu są transmitery AV Barco Clickshare CX50, kamery konferencyjne Poly Studio USB i systemy audiokonferencyjne Nureva HDL300. W mniejszej sali spotkań znalazł się natomiast monitor wielkoformatowy 86” Digital Signage LG 86UL3E, Poly Studio USB z kamerą wyposażoną w funkcję kadrowania twarzy oraz bezprzewodowa prezentacja Barco Clickshare.

Bezprzewodowe łączenie urządzeń konferencyjnych, szybkie uruchamianie spotkania bez konfiguracji sprzętu, wybór sposobu współpracy i pełne sterowanie za pomocą ekranu dotykowego. Te, a także wiele innych możliwości zyskasz dzięki systemom prezentacji bezprzewodowej. Przykładem tego typu rozwiązania jest Barco Clickshare CX50, który wdrożyliśmy w biurze SIEMENS. Oferuje on klientowi ogromną elastyczność oraz pozwala na realizowanie prezentacji bez opóźnień – natychmiast po podłączeniu urządzenia peryferyjnego. Sprzęt Barco połączyliśmy ze ścianą wideo LED, na której wyświetlane są treści doskonale widoczne z każdego miejsca w sali konferencyjnej.

Pełna kontrola nad działalnością firmy

Rozwiązania AV dla firmy Nomad Electric to monitory bezszwowe Digital Signage, które tworzą jedną imponującej wielkości ścianę wideo służącą do prezentowania rozmaitych danych operacyjnych: prezentacji, wskaźników efektywności oraz wykresów. Wysoka rozdzielczość ekranów (Full HD) oraz jasność (500 cd/m2) sprawiają, że wyświetlane treści są doskonale widoczne dla wszystkich uczestników spotkania. Klient ma również możliwość rozbudowy systemu w przyszłości oraz może zmieniać układ informacji, tak by na danym monitorze znajdowały się dane z jednego lub wielu źródeł. Dzięki temu wybrane wskaźniki można dowolnie łączyć i następnie porównywać ze sobą, by tworzyć kolejne zestawienia.

Wyświetlaj reklamy, informacje oraz wskazówki dla gości za pomocą eleganckich ekranów

Rozwiązania audiowizualne dla firm to znacznie więcej niż wyposażenie sali szkoleniowej czy konferencyjnej. Wyświetlacze Digital Signage służą do prezentacji treści, a po połączeniu z odpowiednim oprogramowaniem operator systemu zyskuje dostęp do rozmaitych funkcjonalności, w tym do scentralizowanego zarządzania contentem czy delegowania uprawnień. Tego typu rozwiązania zastosowaliśmy w biurze Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Zamontowane przez nas monitory są odporne na działanie kurzu, mogą pracować przez kilkanaście godzin dziennie bez przerwy i, dzięki temu, że zintegrowaliśmy je z systemem zarządzania treścią Eveo Erve, dają klientowi ogromne możliwości doboru wyświetlanych materiałów (m.in. filmy, grafiki, komunikaty reklamowe). Całym układem 27 wyświetlaczy może sterować jedna osoba lub delegowani do tego zadania pracownicy. Dodatkowo uprawnienia można różnicować, przypisując wybrane funkcjonalności określonym działom np. wyświetlanie materiałów reklamowych – dział marketingu vs. aktualizacja rozmieszczenia sal – dział IT. Zainstalowane oprogramowanie dostarcza operatorowi rozmaite dane o rozmieszczeniu monitorów czy trybie ich działania.

Zarządzaj biurem zdalnie, unikając konfliktów

Systemy rezerwacji sal to rozwiązania AV dla firm, które pozwalają na efektywne zarządzanie przestrzenią konferencyjną. Przykładem tego typu technologii są panele dotykowe Liso zamontowane przez nas w biurze GATX Rail Poland. Za pomocą wyświetlaczy pracownicy firmy mogą wyszukiwać pokoje spotkań, sprawdzać ich dostępność oraz rezerwować sale na wybrane godziny czy dni. Znajdujący się wokół urządzenia panel LED informuje o dostępności danego pomieszczenia. Kolor zielony oznacza dostępny termin, pomarańczowy sygnalizuje, że w najbliższym czasie sala będzie zajęta, natomiast czerwona dioda pokazuje, że w pokój został zarezerwowany.

Korporacyjne systemy Smart Office to technologie, które pozwolą Ci lepiej zarządzać zasobami biurowymi. Rezerwacja biurek, miejsc parkingowych czy szafek okazuje się bardzo przydatna dla osób, które pracują w modelu hybrydowym oraz przyjeżdżają do biura z innego miasta jedynie okazjonalnie. System ten ułatwia życie pracownikom, pozwalając im z wyprzedzeniem zaplanować pracę i upewnić się, że nie będą oni tracić czasu na poszukiwania dostępnego stanowiska pracy. Oprogramowanie systemu przewiduje różne warianty działania. Możesz wybrać cykliczną regułę, zabookować dany zasób w swoim imieniu dla gości firmy, a nawet wyszukiwać zasoby po określonych atrybutach.

W naszej ofercie znajdziesz monitory interaktywne dla firm. Urządzenia te są wyposażone w matryce obsługujące wiele punktów dotyku. Dzięki nim wyświetlacz może być obsługiwany przez kilka osób jednocześnie, co wynosi pracę zespołową na wyższy poziom. Posługując się tym sprzętem, przeprowadzisz proces kreatywny od A do Z, zorganizujesz burzę mózgów, opracujesz strategię marketingową bądź wykonasz draft strony internetowej. To również doskonałe narzędzie wspierające szkolenia. Biznesowe systemy interaktywne są dostępne w różnych rozmiarach, a ich ekrany mają bardzo wysoką jasność Full HD oraz 4K (w wybranych modelach). To sprawia, że wszystkie szczegóły edytowanych plików są doskonale widoczne z każdego siedziska w sali konferencyjnej. Znamienną cechą jest również duża wytrzymałość matrycy na uszkodzenia mechaniczne.

Komunikacja to podstawa poprawnego funkcjonowania wielu procesów w firmach, nie wspominając już o pracy całych działów takich jak customer service czy helpdesk. Dla naszych zleceniodawców biznesowych przygotowaliśmy bogate portfolio nowoczesnych urządzeń takich jak telefony konferencyjne IP, słuchawki bezprzewodowe z funkcją tłumienia hałasu otoczenia czy powiadamianiem o nadchodzących połączeniach. Rozwiązania te integrujemy z oprogramowaniem i infrastrukturą biurową, aby ułatwić Ci łatwe i szybkie odbywanie rozmów z pracownikami, kontrahentami firmy czy potencjalnymi klientami.

Zostaw swoje dane,
przygotujemy dla
ciebie ofertę