TPAY (Krajowy Integrator Płatności)
Z 17 piętra prestiżowego wieżowca Andersia Tower rozpościera się widok na przepiękny poznański Stary Rynek. To właśnie w tym biurowcu znajduje się nowa siedziba przedsiębiorstwa Tpay, które, przenosząc się do nowej lokalizacji, potrzebowało przestrzeni pracy, która na pierwszym miejscu stawia człowieka.
Z tego powodu klient zwrócił się do nas z prośbą o wdrożenie 3 technologii AV: wideokonferencji, prezentacji bezprzewodowej i systemu projekcji wideo.
Tpay to marka Krajowego Integratora Płatności – spółki akcyjnej o profilu technologicznym. Firma ta tworzy oprogramowanie, które pozwala na wykonywanie bezpiecznych płatności w internecie. Jeśli kiedykolwiek zamawiałeś jedzenie albo sprzęt elektroniczny online, bardzo możliwe, że również korzystałeś z jej produktów. Rozwiązania Tpay są wykorzystywane na stronach internetowych i w aplikacjach firm takich jak Inpost, RTV Euro AGD czy Next Bike.
Tpay na pierwszym miejscu stawia komfort swoich pracowników. Z tego powodu proponowane przez nas urządzenia miały cechować się prostotą obsługi i szeroką kompatybilnością. Pracownicy, przychodząc do sali konferencyjnej, nie powinni zastanawiać się, jak włączyć sprzęt wideokonferencyjny czy uruchomić prezentację bezprzewodową. Ponadto wykorzystywane przez nich laptopy powinny bez problemu łączyć się z poszczególnymi systemami.
Prezentacja oprogramowania oraz grafik wymaga obrazu o nieskazitelnej jakości. Z tego powodu w biurze miały znaleźć się sprzęty AV, które wyświetlają treści w jak najwyższej rozdzielczości, a także dobrze radzą sobie podczas prezentacji w słoneczny dzień.
Klient potrzebował systemu pozwalającego na prowadzenie konferencji na odległość. Bardzo ważne było wyświetlanie obrazu na dużym formacie, a także zastosowanie kompaktowych kamer, które w razie potrzeby można łatwo przenieść do innego pomieszczenia. Dodatkowo w biurze potrzebne były telefony konferencyjne służące do szybkiego nawiązywania połączeń online.
Biuro T-Pay miało stać się przyjazną przestrzenią pracy, która wspiera pracowników w wykonywaniu zadań. Dlatego wdrożone przez nas technologie musiały być maksymalnie łatwe w obsłudze oraz nie mogły wymagać długiej konfiguracji. Przy tym projekcie postawiliśmy na następujące urządzenia: monitory wielkoformatowe LG UL3G o przekątnej 55, 65 i 75 cali, uchwyty ścienne Edbak TWB1 i TWB2, przełączniki ATLONA AT-OME-MH21, zestawy głośnomówiące Jabra Speak 810, kamery wideokonferencyjne Poly Eagle Eye Mini oraz Eagle Eye Cube, moduły łączności bezprzewodowej Optoma UHD CastPro, rozdzielacze HDMI Purelink, uchwyty do projektora Kauber UP22Profi, projektory instalacyjne NEC P554U, triggery Kauber oraz ekran projekcyjny Kauber Inceilign Black Top.
W salach konferencyjnych zamontowaliśmy monitory wielkoformatowe LG, kamery Poly oraz telefony konferencyjne Jabra, które razem tworzą unikalny zestaw do wideokonferencji. Urządzenia zostały zintegrowane z przełącznikiem ATLONA. Dzięki niemu pracownicy mogą podłączyć laptopa do setu konferencyjnego zarówno za pomocą nowoczesnego portu USB-C, jak i klasycznego USB-A i HDMI. System AV samodzielnie wykrywa wybrany port wejściowy, więc użytkownik nie musi zastanawiać się, jak zmienić źródło sygnału. W każdej sali spotkań wdrożyliśmy również system bezprzewodowej prezentacji Optoma UHD Cast Pro. Sprzęt ten pozwala na transmisję plików wideo, zdjęć i dokumentów w jakości 4K UHD na ekran monitora.
W gabinecie VIP zamontowaliśmy duży, 65-calowy monitor wielkoformatowy LG o rozdzielczości 4K UHD i jasności 400 cd/m2. Dzięki temu wyświetlany obraz cechuje się wyjątkowo realistycznymi kolorami oraz dużą szczegółowością bez zniekształceń. Matryca IPS zapewnia szerokie kąty widzenia, więc prezentowane na niej materiały można oglądać z każdego zakamarka pomieszczenia. Dopełnieniem wyświetlacza jest kompaktowa kamera wideokonferencyjna Poly Eagle Eye Mini. Mimo niedużych rozmiarów, urządzenie doskonale sprawdza się podczas ważnych spotkań biznesowych online. Obiektyw szerokokątny zapewnia widok na niemal całą salę, natomiast automatyczne dostrajanie ostrości, ekspozycji i balansu bieli sprawiają, że sylwetka mówcy jest odpowiednio wyeksponowana. Za transmisję dźwięku odpowiada zestaw głośnomówiący Jabra Speak 810.
Strefa szkoleniowo-coworkingowa została wzbogacona o duży 125″ ekran projekcyjny do zabudowy sufitowej marki Kauber oraz projektor NEC o sile światła 5300 ANSI i rozdzielczości WUXGA 1920 x 1200 px. Dzięki modułowi typu Trigger, ekran wysuwa się automatycznie po włączeniu projektora. Uzupełnieniem tej przestrzeni jest monitor LG o przekątnej 55″. Urządzenia te tworzą doskonałą platformę do wyświetlania wyraźnych prezentacji, filmów czy zdjęć nawet przy umiarkowanym świetle słonecznym.
Największa sala konferencyjna została wzbogacona o zaawansowany technologicznie system wideoprojekcyjny. W pomieszczeniu zamontowaliśmy prawie 3-metrowy ekran projekcyjny do zabudowy sufitowej. Urządzenie jest zintegrowane z projektorem za pomocą triggera Kauber. Po uruchomieniu rzutnika, ekran automatycznie wysuwa się z sufitu. Czarny top sprawia, że powierzchnia projekcyjna zawsze znajduje się na odpowiedniej wysokości względem widzów. Dodatkowo w pomieszczeniu znalazł się 75-calowy monitor wielkoformatowy połączony z systemem wideokonferencyjnym oraz systemem prezentacji bezprzewodowej.