Logitech: rozwiązania VC do pracy zdalnej i hybrydowej
Poznaj moc sztucznej inteligencji oraz szerokiej kompatybilności z platformami wideo. Najnowsza seria produktów Logitech, lidera w zakresie wideokonferencji, jest przeznaczona dla firm wdrażających zdalny, a także hybrydowy model pracy. Urządzenia te są dedykowane do małych, średnich i dużych sal konferencyjnych. Zobacz, jak rozwiązania szwajcarskiej marki przełamują granicę między światem wirtualnym i rzeczywistym.
Rozwiązania Logitech są wstępnie skonfigurowane i gotowe do wdrożenia, a następnie uruchomienia w firmie. Możesz je wykorzystać w biurze bądź sali konferencyjnej o praktycznie dowolnej wielkości czy aranżacji. Przedstawiamy urządzenia, dzięki którym stworzysz kompleksowy, innowacyjny system do współpracy wideo.
Rally Bar to nowoczesny wideobar wyposażony w system sztucznej inteligencji opartej na ludzkiej percepcji. Urządzenie ma na pokładzie dwie kamery. Pierwsza z nich odpowiada za właściwe eksponowanie mówcy - samodzielnie dopasowuje ona kadr, oświetlenie i kompozycję do warunków panujących w pokoju spotkań. Druga kamera śledzi pomieszczenie, by zmienić widok wyświetlania, gdy ktoś włączy się do rozmowy. Spotkania wideo mogą być uruchamiane jednym dotknięciem za pomocą skonfigurowanego TAP-a. Nie potrzebujesz komputera ani smartfona.
Logitech Rally Bar został wyposażony w potężne rozwiązania audio. Adaptacyjne formowanie wiązki, automatyczna optymalizacja tonów, a także redukcja hałasów otoczenia sprawiają, że głos mówcy dokładnie wypełnia pomieszczenie, zawsze wybrzmiewa głośno, wyraźnie i bez jakichkolwiek zakłóceń.
Innowacyjne technologie to nie wszystko, dlatego na pokładzie wideobarów Logitech znalazły się doskonałej jakości kamery 4K z bezstratnym, nawet 15-krotnym zoomem, szerokim polem widzenia od 90 do 260 stopni (w zależności od modelu). Warto również wspomnieć o tym, że wybrane Rally Bary mogą być wzmocnione mocą do 7 paneli mikrofonowych.
Urządzenia są dostępne w różnych wariantach dedykowanych do małych, średnich i dużych sal spotkań, więc z łatwością znajdziesz wśród nich sprzęt spełniający Twoje potrzeby.
Kontrolery do spotkań wideo Logitech TAP i TAP IP to produkty, dzięki którym dołączysz do rozmowy jednym kliknięciem. Czujnik ruchu automatycznie wykryje, że znalazłeś się w pobliżu, więc nie musisz tracić czasu na uruchamianie urządzenia. Oprogramowanie TAP-a może być skonfigurowane z Twoim firmowym kalendarzem, a za sprawą szerokiej kompatybilności z platformami wideo (m.in. MS Teams, PEXIP, ZOOM oraz Google Meet) łatwo dołączysz do dowolnego spotkania online. Do tego należy doliczyć bezproblemowe udostępnianie treści podczas wideokonferencji – bezprzewodowo bądź z użyciem HDMI.
TAP jest wyposażony w duży ekran o przekątnej 10’1 cala, który został pokryty powłoką oleofobową i odblaskową. Dzięki temu urządzenie zawsze prezentuje się prestiżowo. Nowoczesne systemy prowadzenia kabli eliminują naprężenia z tyłu oraz na podstawie urządzenia. TAP może być zamontowany na stole konferencyjnym oraz na ścianie.
Modułowe panele mikrofonowe Rally zwiększą zasięg Twojego systemu wideokonferencyjnego, sprawiając, że będziesz mógł z niego korzystać w bardzo dużych pomieszczeniach. Produkty są wyposażone w technologię redukcji hałasu oraz zestaw adaptacyjnych mikrofonów formatujących wiązki. Dzięki temu dźwięk generowany przez te urządzenia jest zawsze czysty i brzmi naturalnie. Płaska konstrukcja w połączeniu z uproszczonym systemem prowadzenia kabli pozwala na montaż zarówno na biurku, jak i na suficie.
Na wierzchniej pokrywie znajduje się przycisk wyciszenia oraz dioda LED sygnalizująca tryb działania. Dzięki temu przez cały czas możesz śledzić, czy dźwięk jest udostępniany Twojemu rozmówcy. W razie potrzeby wyłączysz mikrofon jednym ruchem.
Jeśli w Twoim biurze lub poza nim pracownicy wykorzystują różne oprogramowania do wideokonferencji, SWYTCH jest produktem dla Ciebie. To niewielkie, przenośne urządzenie rozwiązuje problemy z kompatybilnością platform wideo, pozwalając na komunikację osobom, które w tym samym czasie korzystają z dwóch różnych aplikacji. Logitech SWYTCH Connector ułatwia udział w wideokonferencjach i prezentacjach, a także pozwala na transmisję strumieniową między zespołami. Podłączysz go do dowolnego urządzenia z portem USB typu A lub C (obsługuje standard 3.0 i wyższe).
W ofercie producenta znajdziesz panele rezerwacyjne Logitech TAP Scheduler. Produkty te pozwalają na łatwe zarządzanie salami konferencyjnymi. Duży, interaktywny wyświetlacz prezentuje wszystkie potrzebne informacje o dostępności wybranego pomieszczenia. Dzięki integracji z firmowym kalendarzem zarezerwujesz pokój spotkań na określoną godzinę i natychmiast powiadomisz o tym swoich współpracowników. Urządzenie zostało przystosowane do montażu na szkle, w futrynach i na ścianach. Panel jest wyposażony w diodę LED, która sygnalizuje status sali.
Jedyną stałą w naszym życiu jest zmiana – zarówno w sprawach prywatnych, jak i w biznesie. Najnowsze rozwiązania od Logitech pozwalają przedsiębiorcom łatwiej zaadaptować funkcjonowanie organizacji do zmiennych warunków pracy zdalnej i hybrydowej. Wdrożenie opisanych powyżej produktów pomaga pracownikom oraz całym zespołom wykonywać obowiązki szybciej, a także skuteczniej - niezależnie od lokalizacji i bez uszczerbku na wydajności czy kreatywności.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o produktach Logitech lub szukasz integratora, który wdroży nowoczesny, kompleksowy system do współpracy wideo, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością Ci pomożemy!